Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seninle olmak

Seninle olmak
 

Yanımda öyle duruyorsun, omuzların öne eğilmiş.

Uzansam, sarılma mesafesindeyim.

Gözlerimle süzüyorum, daha önce ellerimin dolaştığı bedenini.

Saçlarına dokunuyorum, bakışlarımla.

Gözlerim doluyor hafiften ve inceden içim ısınıyor.

Sana kollarımı kullanmadan sarılmayı seviyorum.

Yanaklarına dokunuyorum sonra,

Vücudum titriyor, sarsılıyorum.

Seninle bir hayat paylaştığımızı,

O an evimizin sessizliği haykırıyor salona.

Seninleyken senden uzaklaşmak korkusu sarıyor sonra beni.

Sende hapsolmuş bakışlarımın, boşlukta kaybolması.

Sahipsiz kalması, berduş düşmesi ve uzaklara bağımlı kalması.

Seninle olmak,

Liseli çocuklar gibi ellerinden tutmak

Ve sabaha kadar ellerini bırakmamak istiyorum.

Çünkü; yeni doğmuş bir çocuğun masumluğunda ve ürkekliğinde tutunuyorsun avuçlarıma.

Avuçlarım ısınıyor,

Hatta kaynıyor

Ve ben o huzur selinde gönlümün kayığına binmiş, kürek çekmeksizin hayallerime akıyorum.

O an kalbim avuçlarımda atıyor,

Uykudayken nefesimi oradan alıyor, hayata oradan bağlanıyorum.

Sevgili Karım(a)

 
Toplam blog
: 10
: 1340
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

1977 Ankara doğumluyum. Lise mezunuyum. A.Ö.F. İşletme okuyorum. Bir kamu kurumunda devlet memuru ol..