Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Seninleydim

Seninleydim

Şimdi yoldayım

Başka yerdeyim, iştahım yok

Bu yer duygularımı alaya alıyor

Karnımda kramplar ahenkle dans ediyor

Heyecan mı, şiddetli bir endişe mi benimle dalga geçen?

Korkularım mı, üzüntülerim mi dans eden?

 

Ruhun dudaklarımda kilitli

Kaybolan anahtarım bir denizin derininde saklı

Sonsuz bir yolculuktayım

Ruhum bedeninde hapis, şimdi

Hatırla beni

 

Denize bakmak gibi sihirli

Deniz de olmak gibi korkutucu, aşk

Bırak bütünleşsin ruhun suyla

Işığıyla büyülesin, maviliğiyle derinleştirsin seni

Cesaretin varsa korkunla yüzleş

İlk başta çırpınırsın, belki yüzmeyi öğrenirsin

Belki de boğulursun

Cesaretin varsa sev beni

Öyle sev ki deniz bile boğulmandan korksun

Vazgeçme sevmekten, dönme geriye

Gümüş tozuyla yapıştır kalbinin kırıklarını

Ne kadar acı çektiysen o kadar kusurlusun

Ve bu kusurlu güzellik

Geçmişin izlerini daha değerli hale dönüştürecek

 

Gökyüzü ve deniz

Bedenim ve ruhum

Sen ve ben

Uzak bir o kadar yakın

Lütfen kapat gözlerini, ruhuma bak

Ruhumun bedenini arayışını izle

Buluş onunla

Seyret bütünleşişini

Lütfen kapat gözlerini, dinle içindeki sesi

En sevdiğin şarkının melodisini anımsar gibi

Mırıldan beni

 
Toplam blog
: 12
: 167
Kayıt tarihi
: 03.05.20
 
 

, ..