Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

07 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Senli hayaller

Unuttum sandın 
İçimdeki çığlığı
Duyabilsen
Ben miyim deyip
Sorabilsen
Ben neymişim 
Diyebilsen
Giden ben, kalan kim
Sorabilsen
Ruhun kalmış
Hasretin sarmış
Hayale dalmış 
Beden gitmiş
Yüreğime sızı
Gözlerime yaş
Oturdu
Kalk desem 
Kalkmaz
Git desem 
Gitmez
Hani nerde
Arasan bulunmaz
Sorsan sorulmaz
Unutsan unutulmaz
Ne sevmeyi 
Ne sevilmeyi
Bilmedim, bilemedim
Kırıldım, kırmadım
Bildiğim
Senli hayaller
 
Cebirin Defteri ; 07.Temmuz.2015 ; Kütahya
 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..