Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Senli şiirler

Senli şiirler
 

internetten


Üzgündüm!...

Aklımdan şiirler yazıyordum, aklımın bir köşesine.

Kimsenin okumadığı, dile gelmeyen şiirler.

Bir şiirler vardı yüreğimde, bir sen!..

Üzgün değildim seni severken.

Kırgındım!..

Kırılgandım bugünlerde, aldırma!

Aldırma derken, duymadın.

Duymazdın, görmezdin, konuşmazdın ya!

Ben yine aklıma şiirler yazardım.

Aklımın köşesi şiir çöplüğüne dönerdi,

Çöplüğümde bir sen, bir şiirler!..

Kıyamazdım silmeye,

Ağlardım.

Sevdan akardı dudaklarıma,

Susardım, dilim lal!..Konuşmak beyhude.

Ağzımı açacak olsam tuzuna kanardım

Yine sana dönersem diye!

Hatırlayacak olsam kokunu,

Korkardım.

 
Toplam blog
: 50
: 608
Kayıt tarihi
: 18.10.09
 
 

Yazmayı sevdiğim kadar, konuşmayı sevseydim...Yazmayı becerebildiğim kadar, konuşabilseydim...Yazdık..