Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '19

 
Kategori
Şiir
 

Senli Yaşıyorum

Şimdi bilmem kaç bin kilometre uzaklarda 
Belki de asla olmayacağın bir şehirde 
Var olmanı düşülüyorum...
Sabahın serinliği bitmeden,
Uynamadan tüm şehir 
Senli rüyalar görüyorum
uyur uyanık uykularda ..
Çıldırmış gibi koşuşturan dünyada 
Aklımda sen öylece bekliyorum..
Kimi zaman belli belirsiz bir türkü mırlıdanıyorum 
ilk notası hasretine değiyor ,
Bir diğeri gözlerine..
Sonra bir bakıyorum tüm ezgisi sen oluyorsun 
Özlemin bulaşıyor dilime damağıma 
Şimdi bilmem Kaç bin kilometre uzaklardayım 
Ama ben hala hep senli yaşıyorum 
Hep senle yaşlanıyorum ...
 
Toplam blog
: 32
: 97
Kayıt tarihi
: 02.03.19
 
 

Seni tanıdıkça gerçeklik  Algimi yitirdigimi hissediyorum   Eğer sen duşsen hiç bir düş bu kadar ge..