Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Senlik yolu...

Ben ben olmuştum ya hani

Ben o olmuştum ya

Ben biz olmuştum da

Bir sen olamamıştım ya...


Şimdi bir adım yaklaştığımı hissediyorum

Hem sana

Hem bana

Hem de sen olmaya.

Senlik bu kadar yakın mı gerçekten bana?

Susma Allah aşkına,

Cevap ver sorularıma,

Sessiz sorular soruyorum ben sana

Bağıra çağıra cevap ver sen bana

Susma Allah aşkına

Senlik yolu gözüküyor mu falımda?

Söyle bana.

Ya beni kuyudan çıkar

Ya sen de düş kuyuya

Ya tut ellerimden

Ya da tutmama izin ver ellerini

Bu kadar yaklaşmışken senliğe

Sen de bir adım atsan ileriye

Ya bir adım ileri at

Ya da bir kaç adım geri.


Üç vakte kadar diyorlar

Doğru mu duyduklarım?

Bir de sen bak şu fincana

Senlik yolu gözüküyor mu falımda?

Söyle bana.

Ya sen bak şu fincana

Ya da ben bir fircan daha içeyim kırk yılın hatırına

Biliyorum senlik yolu gözüküyor bana.

 
Toplam blog
: 17
: 312
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

22 Kasım 1990 doğumluyum. Yazmaya, çizmeye hevesli bi yapım var. Tabi herşey hevesle bitmiyor yetene..