Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Senmişsin zamanım

Dopdoluydu zamanım;
Seni sevmekle geçiyordu,
Ya da özlemekle...
Hiç zaman kalmıyordu,
Bir an olsun kendime...
İsyan ettim nihayetinde!
Böldüm zamanı zamanlara;
Önce günlerimi saatlere,
Sonra saatlerimi dakikalara...
Yine yetmedi bana;
Bu kez dakikaları saniyelere..
Ve anladım ki bölsem de anlara,
Seni sevmek sığmıyor zamana..

Vazgeçtim zamanı bölmekten,
Bir de sevgimi böleyim dedim.
Ah ben ne etmişim?
Anladım ki;
Seni sevmekten ibaretmiş zamanım;
Özlemse yelkovanım:
Akrebin üstündeyse, tadında hayatım.
Uzaklaştıkça on ikiden,
Özlemle doluyormuş zamanım...
Ne seni bölebilecek kadar çoktu zamanım,
Ne de zamanı bölebilecek kadar küçüktü aşkım..
Kısacası aşkım, senmişsin zamanım!

BENOKYANUS YÜCEL TERKANLIOĞLU

 
Toplam blog
: 71
: 458
Kayıt tarihi
: 27.12.08
 
 

1972 Yılı Aralık Ayının 17 nci gecesi Konya'da doğmuşum. İlk, orta ve lise dereceli öğrenimimi Konya..