Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '14

 
Kategori
Blog
 

Şennur Köseli'nin eşi Eser Köseli'yi kaybettik...

Şennur Köseli'nin eşi Eser Köseli'yi kaybettik...
 

İki dünya güzeli...


O’nu ilk Beyoğlu toplantımızda tanıdım. Şennur Köseli ile telefonda tanışıp konuşmuştuk geleceklerini öğrendiğimde çok sevinmiştim. Şennur’u bıraktı ve gitti. Sıkılırmış... Almaya geldiğinde bir dahaki sefere onu da aramızda görmek istediğimi söylemiştim. Şennur gelmez diyordu hep ama geldi canım hemşerim, düzenlediğim Ağva gezisine geldi onca meşguliyetine rağmen beni kırmadı. Müdürlüğünü yaptığı müessesede yük hep onun omuzlarındaydı bırakamıyordu. Ağva’da Mints otelde bir gece kalmıştık sabahında erkenden gitmişlerdi. O gece bol bol sohbet ettik, güldük, oynadık, eğlendik. Ayrılırken  bundan böyle her toplantına geleceğim demişti. O gece onu iyice tanıma fırsatım olmuştu, en belirgin özelliği doğu insanına has mertliği idi. Bizi evlerine ve yazlığına davet etmeyi de unutmamıştı.

Bir zaman sonra Şükran’la İzmit’teki evlerine gittik önce. Karı koca insan canlısı idiler, bizi rahat ettirmek için ellerinden gelenin fazlasını yaptılar. Muhteşem iki gün geçirdik onlarla birlikte, İzmit’teki evde kahvaltımızı yaptıktan sonra Maşukiye’deki yazlığa gittik. Tanımaktan büyük mutluluk duyduğum kızları Esin ve eşi de gelmişti.  Ertesi gün de gezilecek yerleri gezdirdiler yedirdiler içirdiler, mahcubiyetimizden bir ikram da biz yapmak istediğimizde “Sakın bir daha böyle bir şey teklif etmeyin” diye uyarmıştı bizi… Araba kullanırken dahi türkü söyleyip oynaması öyle güzeldi ki… (Galerimdeki fotolarda mevcut)

Uzun sohbetlerimizde Şennur ile nasıl tanıştıklarını, Bingöl’de geçen yıllarını, nasıl zorlukları birlikte aştıklarını anlatmıştı. O’nun Şennur hanım diye hitap etmesi çok hoşuma gitmişti… Kibarlığı zerafeti her hareketinden belli oluyordu. Sonra epey bir zaman görüşemedik, Şennur’a sormuş bizim kızlardan ses yok, davet et de gelsinler demiş. Şennur bana söylediğinde zaten aklımızda geleceğiz Şükran’la demiştim. Sonrasında yaşadığım elim olayda koşup geldiler onca yolu katedip başsağlığı dilemek için… Daha geçende konuşmuştuk Şükran’la gidecektik can dostlarımızı görmeye… Ne yazık ki bu günü de görmek varmış kaderde, Eser kardeşim kara toprağa yakıştıramadım seni şoklara soktun beni, ah zalim ölüm yine buldun beni… Soma’daki ölümlerle içimi kasvet sarmışken akşamında da bu haberi alınca… Aaah ki ahhh!...

Ahmet Balcı arayıp telefonunu istedi Şennur’un ondan öğrendim. Sonrasında Ayşen, Şükran aradılar hepimiz şaşkındık. Esin’in telefonundan ulaştım Şennur’a olayın Cuma günü olduğunu öğrendim. Kalp krizi sanmıştım, Şennur’un zoruyla gittikleri doktor muayenesinde, kalp tetkiklerinde, tahlillerde hiçbir şey çıkmamış. Eve arabayla dönerlerken kendini iyi hissetmeyince Şennur sağa çek demiş. Arabayı durdurmuş ve yığılmış direksiyona. Şennur’um atmış kendini caddeye yardım istemiş. Beş dakika içinde yakındaki hastaneye götürmüşler ama nafile göçmüş gitmiş koca adam emboli atması neticesinde. Keşke yakınlarınız akıl etseydi de yazsalardı bir yerlere hemen koşar gelirdim cenazede bulunmak çok isterdim.

Hakkını helal et koca yürekli adam, yattığın yerde rahat uyu, mekanın cennet, rahmetin bol olsun...

Canım Şennur’um yarın sabah geleceğim sana sarılmak acını paylaşmak için… Bu akşam telefonda “Seni ne çok severdi” dedin ya ben sevmez miydim ki, sayende tanıdığım güzel yürekli hemşerimi ömrümce unutmayacağım ve hep yüreğimde sevgiyle anacağım… Daha ablanın acısı taze iken bu ikinci acın için dayanma gücü versin sana rabbim… 

Başsağlığı dileklerim ve yürekten sevgimle…

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..