Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Sensiz aşk olmaz

Sensiz aşk olmaz
 

_______________________________________________________________________________________________________________


Senin alev şarabın, içtikçe

Rüzgâra karşı tükürüyorum
Kav gibi yaz ve kış
Dudağımın yakalarında
Aşk kabarık deniz
Feryadı işitin

Elbet herhangi biri gibi
Sonsuz küçük
Şey’leri büyütüyorum

Sensiz aşk olmaz
Her yerdesin yalnızlığım
Binlerce kere yazıyorum
Hani bordoya yanık kırmızı
Derinlerden dalıp çıkarıyorum
Ağyar başımı alıp gidiyorum

Elbet belli belirgin  
Dermanım orman kuşağı
Bir yüksük içinde bulun ben'i


Nil ALAZ

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..