Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Sensiz atan bu Kalbi neyleyim

Sensiz atan bu Kalbi neyleyim
 

Aşk sevgi budur.


Kırk yiğide bedel o yiğit karşısında gördü ay yüzlü sırma saçlı kızı gördü

Yaklaştı yanına

Ay yüzlüm sırma saçlım güzel kız

Seni karşıma çıkaran Rahman'a kurbanım az gül kız

Rabbim seni yaratmış da bezemiş seni karşıma çıkartmış bal kız

Benim görmez gözüm görür oldu

Tutmaz elim tutar oldu

Koşmaz ayaklarım koşar oldu

Açılmaz dilim bülbül oldu

Taştı gönlümdeki kelimeler şiir oldu

Umarım bugün iyiliğin dokunur bana

 

Genç kız delikanlıyı süzdü ölçtü biçti tartı ve dedi ki

 

Ala gönlüm buz gibi idi

Bakan gözüm sanki şimdiye kadar kör gibi idi

Bağlarım dağ idi

Yollarım kaya buz idi

Ölmüş bedenim can buldu

Akça göğsüm neşeden gül açtı

Göz açıp gördüğüm

Gönül verip de yoluna can verdiğim

Tatlı dili ile gönlüme güller açtıran yiğidim

Seni benim olmadıktan sonra dağları bağları

Tüm ovalar benim olsa ben neyleyim

Yaylalar soğuk sular mezarım olsun

Sensiz atan bu kalbim kurtların kuşların olsun

Al yazmam kefenim olsun yiğit

Var senin olsun bu can

 

Delikanlı ne diyeceğini bilemez sevinçten dili tutulur

Kız testiden bir soğuk ayran verir

Delikanlı

 

Var bu canda senin olsun dili bal kız

Seni benim olmadıktan sonra dağları bağları

Tüm ovalar benim olsa ben neyleyim

Yaylalar soğuk sular mezarım olsun

Sensiz atan bu kalbim kurtların kuşların olsun neyleyim

Artık varacağım yer senin gönlündür

Bu bal kızın gönül alan bal kızın alnında öpeyim

Gül sinesine gönlümü sarayım

Al bu gönlüm senindir dağı gece aşan

Pınarda testiye suyu taştıran

Gece düşümdeydin şimdi gönlüme giren bal kız

Uzat bana elini

Al bu gönlümün kilidini

Yere basmadan yürüyen selvi boylum

Yanağına kan yürümüş elma yanaklım

Bu yüreğim seninle can buldu

Uzat bana elini ömrüm seninle son bulsun

Kız elini yüreğini ömrünü uzatır.

Birbirlerine aşk ile sarılırlar.

 

Mehmet Aluç

Ankara Sincan

 25-11-2013

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..