Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sensiz başka bir sen yaratmak

Sensiz başka bir sen yaratmak
 

hayat bazen içimizde yaratıklarımızdır


Uzun zamandır görmüyordum seni. Bu seni unuttuğum anlamına gelmiyor tabiki. Seni andıran bir şey yaşadığımda içimde anlamını çözemediğim bir yolculuğa çıkarım. Donup kalıyorum.

O kadar üzerine titriyorum senin sanki sana iki adım yaklaştığımda uçup uzaklara gideceksin ve ben bunlara sebep olmamak için hep uzaktan seyrederim seni gizli gizli….

Bazen kapı aralarından, bazen ders aralarında bazen de sınıfına uğrarım işim varmış bahanesiyle…

Sana çaktırmadan sana bakarım, seni süzerim...

Aslında seni pek tanıdığımı söyleyemem sadece iki üç sınav notu muhabeti geçmişti aramızda..

O kadar masum ve sade bir halin vardı ki… Sana dair içimdeki her şeyi bunun üstüne inşa ettim ve sana ait ama senden habersiz bir dünya kurdum ve her şeyi olmasını istediğim gibi yaptım sana belki de kaldıramayacağın roller biçtim. Onun için gerçek hayata sana yanaşıp hayal kırıklığı yaşamaktan hep korktum.

Ve galiba seni yine hep uzaktan uzağa seyredeceğim ve sana dair yeni hikayeler yazacağım...

Sen yine tabiki bütün bunlardan habersiz olacaksın…..

 
Toplam blog
: 4
: 664
Kayıt tarihi
: 22.04.09
 
 

Almanca işletme okuyorum. istanbul' da yaşıyorum. Tiyatro, yüzme, gezme ilgi alanlarıma girer. Payla..