Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Sensiz ben

Sensiz ben
 

Sen yoktun ben yalnız kalmayı öğrendim...


Bu dünyada ne yaşarsam yaşayım
ne kadar mutlu olursam olayım
hayat tüm isteklerimi versede
hiç bi sevgi senin yerini tutmuyor ki artık o küçük kızın değilim
büyüdüm
ama yıllar geçtikçe
özlemini daha çok büyüttü içimde
ve benim bu aciz bedenim
özlemini taşımaya yetmiyor çok canım yanıyor
yüreğimin bi yanında sanki koca bi yara var
ve senden başka hiç kimse
o yaraya merhem olamıyor
ama sen yoksun çoooook uzun zaman oldu seni görmeyeli
artık rüyalarımada girmiyorsun
resimlerinde yetmiyor ki hasretimi dindirmeye
sana sarılmak sarılmak sarılmak istiyorum yaa...
 
Toplam blog
: 12
: 466
Kayıt tarihi
: 06.06.09
 
 

Merhabalar ben Fatma AKTAŞ. 04/05/1993 tarihinde Nilüfer/Bursa'da doğdum. Seyahat etmeyi, müzik dinl..