Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Sensiz dönmeler

Sensiz dönmeler
 

Sensiz ve sessiz


Bir gün sana geri dönerim dersem ne dersin?
Eski sevgilere değil yeniden başlayan eskimemiş sevgilere merhaba demek için.
Uzun zaman önce ki sevgimiz nasıldı hatırlıyormusun?

Üzerinden asırlar geçti, yağmurlar yağdı, rüzgarlar esti. Kaç fırtına atlattık ve kaç dokuz şiddetinde deprem.
Bazen fırtınada yolumuzu kaybederdik bazende depremin şiddetinden yüreğimiz de yıkılmadık yer kalmazdı, göçük altında kurtarılmayı bekleyen çaresiz ama umutlu insanlar gibi beklerdik.

Eskimemiş eskimeyen sevgiler yerini dostluğa bırakıyorsa, en azından dostluk adına önceki yaşananlar unutulmuşsa ne mutlu sana da bana da.
Saten bir kumaş gibi ışıl ışıl ve yumuşacık bir yaşam istiyorum .
İçinde kaybolduğum ve düşlerimi görürken kumaşın parlaklığından gözlerimin kamaştığı.

Nereden nereye, yaşam bu aslında.
Eskimemiş sevgiler eskileri geri getirebilir mi bilmiyorum.
Saten bir kumaş ışıl ışıl yaşamı yansıtabilir mi?
Fırtına sonrasında her şey aynı yerinde kalabilir mi?

Depremi yaşayanlar bir sonraki deprem için ne kadar hazırlıklıysalar ben de hazırım.
Seninle olmasa da sensiz dönmelere hazırım.

Geri dönmek aslında kocaman bir yalan.
Geri dönmek değil eskimemiş sevgilerin var olduğuna inanmak ve bu arada fırtınaları, depremleri atlatmak önemli olan.
Başka bir şey var mı yeniden başlamayı engelleyen?

Sensiz ve sessiz geri dönmeler yaşamın dönüşleri, bir oraya bir buraya sonunda ne orada ne burada olmak var.
Gerçek olan benim ve sensin, hayaller gerçek değil ama gerçekleri besleyen gerçeklerin oluşumunu sağlayan tek şey, sadece gerçek olmasını istediğimiz hayallerimizdir.

Tülin KARAMAN

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...