Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Sensiz geçen günlerin kazası yok be sevgili...

Sensiz geçen günlerin kazası yok be sevgili...
 

sensiz gecen günlarin kazası yok be sevgili....


Onu öyle sevdim ki ondan gerisi düşmanım gibi.....

Film geri sarıyor ve dakikalar saniyeler geçtikce uzaklaşıyoruz... Oysa şimdi uyumadan önce evimiz dediği yerin hayali olmalıydı belki gözlerimizin önünde.... ayrılığın acısı yakmamalıydı gözlerimizi....

Herşey onun elindeydi ama o başkasını seçti.....

Yeterince sevmedi mi? Sevgim az mı geldi? Ne eksiğim var ondan?

Nasıl kahroluyorum isyan ediyorum lanetler okuyorum bilemezsin...

Beni kaybettiğine çok pişman olaca...

Benim yalnızlığım gözyaşlarım kadar olacak ama onun yalnızlığı bir ömür sürsün...

Bensiz ne huzur bulsun ne mutluluk, o hayatımı mahfetti!!!

Boşver söylediğim herşeyi unut cok kızgınım kırgınım onsuzluk bana cok dokunuyor bilemezsin....

Onsuz geçen günlerin kazası yok be sevgili dön desemde dönmeyecek.

Biliyorum.... O imkansızım, imkansız aşkım herşeyim...

Ondan gerisi yok.... Ondan sonrası da yok....

 
Toplam blog
: 19
: 637
Kayıt tarihi
: 04.03.09
 
 

1986 Eskişehir doğumluyum. Aydın' da yaşadım bu yaşıma kadar acımı tatlımı aşklarımı dostluklarımı....