Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Sensiz olmak koyuyor bana ....

Sensiz olmak koyuyor bana ....
 

Sensiz olmak zor be kadınım...


Neyleyim ki bu dünyayı sen benim değerlim,
canım,
kadınım,
yarim olmadıktan sonra.
Parası,
şanı,
şöhreti,
lüksü,
yat,
villayı ne yapayım.
Batsın gitsin herşey.
Yerin dibine girsin gerekirse herşey.
Sensiz olmak koyuyor bana !
Hem de çok koyuyor delikanlı adama.


...........................    .........................

Söz - Şiir : " TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı " TACETTİN SARAÇ NACO ' şiir, şarkı sözleri, beste, makale - yazı, hikaye eserleri. Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir.

" Tacettin Saraç Naco "
    14 Ocak 2000,
     04:29  h ...
     Almanya / Köln
 ..........................................
    ..................................

twitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac

www.nacomusic.com

tacettinsaracnaco.blogspot.com

www.facebook.com/tacettinsaracnaco    ( Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi ) ...

 

" Naco Music Tacettin Saraç Production ' Plak Şirketi '

..........................    .........................    .......................

 

 

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..