Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Sensiz zor bana

Sensiz zor bana
 

Sensiz bir dünya azaptır sevgilim.. ( Tacettin Saraç Naco )


Başka kalplere girmene

Hiçbir zaman izin vermem

Beni bırakıp gitmene

Asla bırakmam göndermem

 

Bilirsin sensiz zor bana

Gidişin ecelim bana

Neyleyim sensiz hayatı

Deyse boğar beni dünya

 

Başkasının olamazsın

Beni ezip gidemezsin

Ümidimi yıkamazsın

Salmam seni yarim sensin.

 

....................................................................

    .............................................................

 

Söz-Şiir = '' TACETTİN SARAÇ NACO '' kendi yazarlık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini , şifa veren, şifalı " TACETTİN SARAÇ NACO " şiir, şarkı sözleri, beste, makale-deneme-yazı, eserleri. Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO'ya aittir.

 

twitter.com/tacettinsarac

 

instagram.com/tacettinsarac

 

facebook.com/tacettinsaracnaco    ( Resmi Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi ) ...

 

tacettinsaracnaco.blogspot.com

 

.....................           .....................

 

" NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTION ' Plak Şirketi ve Müzik Ekibi & Team "

 

***************************                ***************************

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..