Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '10

     
    Kategori
    Şiir
     

    Sensiz

    Her şeyin çaresi zamandı hani?

    Seneler yaramı sarmadı sensiz.

    Bahara varmadı hiç bir mevsimi

    Takvimler sözünde durmadı sensiz.


    Benim kara sevdam sende hevesti;

    Gidince anladım o akşam üstü.

    Uykular gözümle selamı kesti,

    Geceler sabaha varmadı sensiz.


    Umutlar besledim, hayaller kurdum.

    Bir gün pişman olur döner diyordum.

    Fincana baktırdım, fallara sordum

    Falcılar hayrıma yormadı sensiz.


    İçkiye sarıldım teselli diye,

    Sarhoşsam ünvanım senden hediye.

    Yıllardır dostlarım halin ne diye

    Bir kere kapımı vurmadı sensiz.


    .

     
    Toplam blog
    : 1
    : 301
    Kayıt tarihi
    : 27.04.10
     
     

    Emekli, amatör şiir ve şarkı sözü yazarıyım. Edebiyetın her dalına ilgim vardır. ..