Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Sensizliğe bir çarpı daha attım

Sensizliğe bir çarpı daha attım
 

http://img156.imageshack.us/img156/2687/5602yh8nx2.jpg


Sensizlige bir carpi daha attim
Birgün daha gecti sensiz.
Kapadim kapilari ardimdan
Biliyorum gelmezsin artik
Olsun umut artik ikinci adim oldu
En sensizlikte bile aklima geldi gözlerin
Gülüsün isik dogdurdu karanliklarima
Ve anlamissindir artik sensiz yapamadigimi...
Artik seni ne siirlere nede hayallere sigdirabiliyorum
Her gece ay dogdugunda ona bakiyorum
Ve belki sende bakiyorsun diye seviniyorum
Yildizlara adini veriyorum
Belki sana isildarlar diye
Hasretin icimi yakiyor olsada
Özlemin yüreimde kor gibi yansada
Her ayrilik düsutügünde aklima
Sana özlemimi kuslarin kanadinda,
her yagmur damlasinda sana gönderiyorum...

Bir gün daha gecti sensiz
Ben senin hasretine bir adim daha attim
Özlemin yüregimde süs hala
Bir gün daha gecti sensiz
ve sensizlige bir carpi daha attim...

 
Toplam blog
: 105
: 880
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

Delice biri, aşka inanan zaman zaman hayatı tiye alan deniz tutkunu işte kısaca...