Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Sensizliğe ezgi

Sensizliğe ezgi
 

Gün batar kuşlar döner

Dönmez bu yollarda beklenen”

 

Ve bir gün daha geçti sensiz

Arkasından koca bir gün daha gelecek

Beklemek çok zor N…çok zor

 

Ölmek diyorsun iyi güzel

Ölmek ne ki

Mutlu bir son değil mi

Ben sensiz ölebilir miyim

Ölebilir miyim N…

Ak hayallerimi bırakıp göçebilir miyim

Seni sevmenin ne olduğunu öğrendim

Hiç bırakıp gider miyim N…

Gidebilir miyim

 

Bak şu sigaram

Şu da dumanı

Kıvrıla kıvrıla yükselir

Kişi bir yere dek özgür

İstediğini yazar

İstediğini söyleyebilir

Bir yerde kısıtlanır N…

Kısıtlanır

 

Bak şu sigaram

Şu da dumanı

Kıvrıla kıvrıla yükselir

Ben sigarayı değil sensizliği içiyorum N…

Sensizliği içiyorum yudum yudum

 

Bekle belki gelirim diyorsun

Beklemek kolay mı N…

Kolay mı

Söyle hangi aşıklar bizim kadar bekledi

Hangileri biizim kadar acı çekti

 

 

Sevmek diyosun

Beklemek diyorsun

Bütün bunlar kolay mı N…

Kolay mı, 1972                     

Abdülkadir KIDEYŞ 

 

 

 
Toplam blog
: 20
: 254
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

VATAN, MİLLET, BAYRAK, TEMİZ AHLAK, SEVGİ VE SAYGI + KALİTE SEVDİKLERİMDEN BAZILARIDIR . Ankara G..