Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Sensizliği beceremiyorum

Sensizliği beceremiyorum
 

İsa YILMAZ


Olmadı.
Bugün de olmadı.
Seni düşünmemeye söz vermiştim kendime.
Yapamadım...
Aklımın sana akmasına, resimlerine bakıp bakıp
Gözlerimde tütmene bugün de engel olamadım.
Bir şey yitirmiş gibi;
evin içinde sana ait bir parça bulmak ümidiyle
pervasızca dolaşmaktan bugün de alamadım kendimi.
Zamansız çekip gitmene,
Yastıkta kokunun silinmesine,
Yüreğimin kıpır kıpır heyecanına
Dur diyemedim...
Bir yanımı sen aldın, bir yanım sensiz kaldı.
Yüreğim titriyor,
Korkuyorum, gecenin soğuk nefesinden.
Biraz yorgun, biraz yılgın ve umutsuz
Anlaşılan o ki;
Ben sensizliği
Beceremiyorum...

 
Toplam blog
: 24
: 772
Kayıt tarihi
: 20.01.12
 
 

1954 Gaziantep doğumluyum. Çukurova Üniversitesi İşletme ve ekonomi bölümünü bitirdim. Uzun yılla..