Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Sensizliği misafir ediyorum yüreğimde

Sensizliği misafir ediyorum yüreğimde
 

Sensizliği misafir ediyorum yüreğimde.
Hiç niyeti yok gibi gitmeye.
Ne zaman özlesem seni,
Karşımda beliriyor gidişin.
Sana çıkan her yol,
Çıkmazım oluyor önüme.
Gittikçe azalan umudum,
Uğramıyor artık kalbime,
Her yeni doğan güneş,
Bana karanlık geceyi bırakıyor.
Aydınlık gözlerinmiş oysa.
Bunu geç farkettim.
Hasretinden eskittiğim dakikalar,
Acısını saat saat çıkarıyor benden.
Yıktığın hayallerim,
Altında kurtarılamayacak bir enkaz bıraktı.
İçinde ben.
İçimde sen.
 
Toplam blog
: 54
: 372
Kayıt tarihi
: 15.11.10
 
 

04.09.1991 Ankara doğumluyum, Ankara'da yaşıyorum. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimle..