Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Sensizliği sana bıraktım

Sensizliği sana bıraktım
 

"RESİM : ALINTI"


Yorgun Şubatla söyleşiyorum

Sabah sabah derdimi deşiyorum

Anılarda ne var ne yoksa eşiyorum

Çıkmaz bir sokaktayım

Nasıl bulacağım yolumu

Öyle çok ki sorum

 

Değil mi ki gözden ıraktım

Anladım gönlüne de değildim yakın

Düşüncelerimin gelgitlerinde

Medcezirler yaşadı kalbim akın akın

Sensizliği sana bıraktım

 

Hezeyanlar kıskacında

Aklım hayli karıştı

Biçare nefsim

Aciz kaldı varlığınla yarıştı

Güzel günlerin hatırına

Gönlüm yokluğunla barıştı

Ah, ah! Can kesiğimden süzülen aşk,

Bakışlarımı örten kar beyazı kıştı

 

Ayazlardan ayaz bir gecede

Ateş düştü yüreğime

Alev aldı anılar

Maziye dair her şeyi yaktım

Biraz kırgın biraz kızgın

Akkorlardan gözlerine aktım

Öbür dünyadan ikimize baktım

Bensizliği sana bıraktım

 

 

Sibel Unur Özdemir

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..