Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Sensizliğim

Sensizliğim
 

Gözlerin geldi aklıma

Çaresiz kaldım

Ecel, beni benden aldıysa

Sevdam için, bir ömür didindiysem

Umutsuzluğumu dünya bilmiyor muydu sanki

 

Gözlerin, vefasızca kalbime aşkını anlatan

O masum sevdamın saf haliydi

Elimde değil silip atmak seni yüreğimden

Çaresizce baktım ardından

Elveda diyemeden

Ellerin kayıp gitti elimden

 

Dönme sırtını bana

O neşeli günlerimizdeki sevgine

Ulaşamaz mıyım acaba

 

Tekrar seni kazanmak istedim

Tekrarladım seni sevdiğimi defalarca

Çaresiz kaldım, umutsuz kaldım

 

Ve seninle geçirdiğim

O sevdalı günler hatrına

Bir defa daha dönemez misin bana.

 
Toplam blog
: 7
: 509
Kayıt tarihi
: 15.02.12
 
 

Uludağ üni, Türk Dili ve Edebiyatı 2009 mezunuyum. Kitaplarla dünyamın görünmeyen ayrıntılarıdır...