Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Sensizliğin okları

Sensizliğin okları, kaç kez vurdu sinemi
Dünya alem duydu da, sen anlamadın beni.
Yalnızlığa mı yansam, kaybettiğim güne mi ?
- Bu sevdanın sonunu, nasıl gördün sevgilim
- ''Sen benim bir tanemsin'' öyle derdin sevgilim.

Sevda aşmış dağları, arkasında sen varsın
Mor gülün goncasında, kuş sesinde sen varsın
Çağlayan yüreğimde, nefesimde sen varsın
- Bu sevdanın sonunu, nasıl gördün sevgilim
- ''Sen benim bir tanemsin'' öyle derdin sevgilim.

Başka bir şey düşünmem, duman oldun başımda
Baharımda gül idin, kardelendin kışımda
Gündüzleri hayalim, geceleri düşümde
- Bu sevdanın sonunu, nasıl gördün sevgilim
- ''Sen benim bir tanemsin'' öyle derdin sevgilim.

RABATLI kaybolursan , kim arayıp soracak
Bahçemize har vurup, yeşilliği solacak
Yaşanan her güzellik, anılarda kalacak
- Bu sevdanın sonunu, nasıl gördün sevgilim
- ''Sen benim bir tanemsin'' öyle derdin sevgilim.


Ertürk DEMİRCİ

 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....