Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sensizlik mi?

Nasil bir duygu acaba sensiz olmak…

Senin yanimda olmayisinmi demek oluyor bu

Yoksa benim kendimi sensiz iken ise yaramaz hissedisim mi?

Hayir hayir

Bambaska bir duygu bu

Olum gibi..dogum gibi ..

Neye uzulup sevinecegini bilememek gibi

Ask gibi

Aldatmak gibi

Bagimlisi oldugum bir gercek sen sin

Yanima yaklastiklarinda ne dediklerini anlamamak gibi

Kahkaha ardindaki gozyasi gibi

Ask gibi…

Nefret gibi…

Sen ben gibi..

Biz gibi..

Sensizlik duygusal bir sakida

Duygusal bir sozde

Sicak bir dokunusta seni hissettigimde

Burnumdaki sizi….

Sensizlik …

Kaybetmekten kortugumda basima gelecek aci..

Sensizlik …

Benim ruhumu kaybetmem…

Ask gibi

Sevda gibi..

Sen ve ben gibi

Biz gibi…

Olmayacagini bildigin ama yinede yaptigin kumdan kaleler gibi

Ates gibi sicak

Yanmak gibi aci

Donmak gibi soguk

Sen ve ben

Biz gibi…

Olene kadar “

diye baslayan cumlelerin ardindan

Buraya kadarmiymis…

Demek gibi…

Uykudan uyanip

Simdi orda olsaydim der gibi…

Uyku ile uyaniklik arasi istedigin yerde olmaktan ote

Uyandigin an bunun yok olacagini bilmek gibi….

Ask gibi

Sen gibi ben gibi

Hic olmayacak biz gercegi gibi….

Tek korktugum gercek gibi

Olum gibi…

Seviyorum seni …..

demek gibi….. 11 March `08 , London

 
Toplam blog
: 9
: 429
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

Demet diyen insanın yüzünde tebessüm uyandırdığımı hissettiğim çok oluyor. Merhaba diye başlayan ..