Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Sensizlik sonrası Ecel sancısı..

Sana açıyorum gözlerimi,

birden sımsıkı kapayasım geliyor ılık ılık akıyorsun içime..

Kirpiklerimde su damlası olup iniyorsun

kanımın.. bedenimin her hücresine..

Kara zındık gece, bahara ermemiş toprak.

Üşür fidelerim işte üşür.

Vurur.. vurur gamsızca bedenime.

Vur hele!  Boyun bükmüşüm bile bile.

Vermişken yüreğimi ellerine ayak izlerin kalsın seni anan dilimin her harfine...

Akıtıyorum seni anılarının bohçalanmış köşelerine.

Sen gülümsüyorsun

burdayım diyorsun, diyorsun ya nafile, yetmiyor..

yetemiyor sevilerime, kanatıyor..

kanatıyor deşesim geliyor, saplandıkça bıçağın iki yüzü kanasın diyorum....

içime bezgin oturuyor.

Eğiyorum başımı acıt diye haykırıp daha bir acıt

acının en derin ezgisini söylet gönlüme...

Yaralı ceylanın gözleri gözlerime,

kartal bakışı ellerime kefenim biçiliyor.

Nedense haz alıyorum sanki ölesim tutmuş gibi.

Seninle.. beraberce el ele tutuşup

intihar çiçekleri ekiyorum sen varmışsın gibi salıyorum kendimi usulca..

ben Kerbela çölü.

Hadi can versin canın bedenime yoksa gidiyorum sensizliğin cehennemine..

Ne sonrası varmış ne de öncesi yaşanmamış gibi sürüklüyor cesedimi biri

benden ses yok razı gelmişim gidişe.

Sensiz nefes almaksa hayat, anılar hep bana

olacaksa tuzak ipimi çekerim sessizce haykırışım çıkar göğe kimse duymaz

bir ben durayım çığlığımı saklarım yumuk gözlerimin içinde..

Sakın çıkma acın bile tad veriyor ruhuma sığın..

sığın yaşlarımın inleyen namelerine..

Dalımdın sana tutundum çınar oldum,

gölgen olayım dedim geceye dolunay oldum.

Sarayım diye seni yar..

Sarılmaya muhtaçken yıldızlar doldu,

ben bereketin oldum aralarından gülümsedim sessizce ağlarken.

Seni mutlu etmek düştü

sılama mutluluğa hasretken.

Tadın kaldı dudak izlerinde

 birde anıların güzelliği düşlerimde..

Yaşanmışlıkları alıp koynuma gidiyorum bilinmeyen yolların eşiğine..

Acıların en karanlık demine, vuslatın sinesine...

Şehrimin körelmiş mahkum yüreğine ölü toprağı döküyorum üstüne.

Seninle gülen gözlerimi bagış yaptım seven gözlere,

veriyorum kalbimi bedava hem de, isteyenlere.

Sensizlik sonrası ecel sancısı !

 

  

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..