Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Sensizlik

Sensizlik
 

Yokluğunun ilk günü.

Dayanamayacağım. Yüreğim kaldıramayacak. Zifiri bir karanlığa mahkum olan ruhum can çekişiyor. Yazmalıyım. Seni unutmamak adına. Unutturmamak adına. Ellerini, gözlerini, sesini yazmalıyım. Varoluştan yok oluşa tamamladığın yolu yazmalıyım. Ya da yok oluştan var oluşa. Sahi şimdi var mısın? yok musun?( biliyorum, komik değil mi? sanki yarışmadaymışız ve kaybetmişiz gibi.)

Son çırpınışlarımla okuyanusun ortasında, boğuluyor gibiyim. Her yan uçsuz bucaksız su. Alabildiğine acı. Ben tüm acıların ortasında kıskıvrak kapana kısılmışım. Sensizliğin acısı bu dünyadaki yaşamımın kefareti. Tek imgem, tek simgem, aklımın tek meşguliyeti, varlığımı bağladığım kişi... Şimdi sen yokken ben nasıl varım? gerçekten ben var mıyım?

Ne kadar istemesemde, yemek yiyorum, uyuyorum, ağlıyorum, üşüyorum, terliyorum, susuyorum, konuşuyorum... daha binlerce şeyi sensiz yapıyorum. Sen ne yapamıyorsan ben yapıyorum. Korkuyorum, kaygılanıyorum. Acıyor her yanım. Yaşamaksa, yaşıyorum.

Geceye çizdiğin karanlık dört bir yanımı kapladı Allah'ım. Senden kaçtım, açtığım ellerimi kapadım. Ve yine sana dönüp yalvardım. Affet. İsyanımı bağışla. Acımı anla.

Kızımı toprağa vermemin ilk günü bugün.

Gözlerime oturan kara bulutların ilk günü.

Sonumun ilk günü.

 

 
Toplam blog
: 3
: 278
Kayıt tarihi
: 22.02.12
 
 

Tokat, 1985 doğumluyum. Gazi Üniversitesi İşletme Öğretmenliği mezunuyum. Sinop, Kastamonu da gör..