Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Sepetçi güzeli

Sepetçi güzeli
 

sepetimden umut al,gülüşümden yaşam gücü.


Günaydın, günaydın …

Sevginin özüne, yüreğin son sözüne günaydın…

Sepetlerimle geldim bu gün de yüreğine...

Sepet sepet özlem,

Sepet sepet sevda,

Sepet sepet dostluk getirdim sana...

Özlemi al önce istersen…

İşle onu yüreğinin en kuytusuna…

Sevdayı al ardından…

Döşe yüreğine sere serpe…

Dostluğu al gün yüzlüm…

Vefaya, sadakate doyuversin yüreğin...

Ben senin kadim dostun...

Sepetçi güzeliyim...

Gülüşüm yüreğine gün,

Gülüşüm ömrüne ömür,

Gülüşüm canına can olsun…

Kabul et hediyemi…

İsteme başka güzel…

Seni sana getirirsem…
Ne kalır söyle bana…

Nasıl dayanır yürek boş sepetle yokluğuna…

Özlem sana, sevda sana, dostluk sana sepetimden...

Yüreğini aldım senden ben gidiyim yoluma...

Bekle yine gelirim, ha bu güne ha yarına...
Kendine iyi bak, günüm, gönlüm, gün eşim...
Ben senin kadim dostun sepetçi güzeliyim...

Lillo 30.04.2008

 
Toplam blog
: 97
: 531
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

Öğreneceği çok şey olan bir öğretmenim.... ..