Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Serbest Yazı...

Serbest Yazı..

Dünyan, Sevginle Dolsun...

Nerde olursan ol! Neyi bilirsen, neyi deneyimlersen, neyi yaşarsan özgür yaşa! Ve aklından şu iyi düşünceyi hiç çıkarma: Yeter ki, kendinle ve dünya ile barış içinde uyumlu bir insan olarak var olmayı iste!

İnsanlık fikrinde, burada şöyle olsun: Ruhunda, insancıl bir saflıkla, iyiliklerle ve güzelliklerle bezediğin güçlü hayat sevgin, dürüstçe planladığın gelecek düşüncende, zihninde ve kalbinde her vakit taptaze umut çiçeklerin mutlulukla yeşersin.

Şiir:

Benim Eylül’üm!

Ah benim canım efendim:

Ben, çok severim sıcak yaz aylarını.

Bu senede mevsim yazdı geçti!

Bir güzel renkli hayattı bitti.

 

Şimdi yılın en güzel ayı eylül ayı geldi, hoş geldi.

Hey, yaşasın ve kutlu olsun.

Diğer aylardan çok daha güzel benim için.

Hüznün ve şiirin habercisi,

Hazan mevsiminin başlangıcı,

Romantizmin ayı, Eylül ayı geldi.

 

Bakım ve yenilenmenin ayı: Eylül!

Yarısı yaz, yarısı sonbahar.

Havalar soğuyor, bedenim, üşüyor, içim ısınıyor.

Güneşte açıyor, yağmurlarda yağıyor.

 

Benim için Eylül ayı:

Aşkın, sevmenin, heyecanın, sakinliğin ayı.

Ama en çokta:

Bir şeylere kökten bağlanmanın,

Bir şeyleri kazanmanın yahut kaybetmenin en güzel adı Eylül ayı.

 

İşte Eylül ayı ile birlikte doğan her yeni gün,

doğadaki türlü çeşitli ağaçlar, uykuya yattı.

İnsanın içine tatlı bir huzur veren,

güneşten, geceden, ay ışığından aldığı,

sarı, kahverengi, kızıl renklere boyanmış kurumuş yaprakları!

birbirinden güzel ve hoş,

apayrı güzelliklerle bezeli renkleriyle,

gönlüme, serinliği ve esenliği,

neşeyi, sevinci ve mutluluğu,

hüznü, ayrılığı ve kavuşmayı getirdi.

 

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..