Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Serçelerle öptüm seni

Serçelerle öptüm seni
 

Serçelerle Öptüm Seni


Aşk’a çarpa yalpalaya öpüşüyoruz
ancak duvarlar barikat şehvetimize
nemli bir alfabeyle başlıyor ağzın
ağzın ki kırmızı bir kelebek konmuş yüzüne 

ah ki serçeler kanat çırpıyor can kafesimde
serçelerle öptüm seni düşlerinin ince yerinden 

iki demet papatyadır koynunda memelerin
açar ansızın ağzımın göğüne karşı
sonra memelerin dalgın bir nehir
ağzımın denizlerine dökülen
ağzımla çizerim tenine mor haritasını şehvetin 

ah ki serçeler kanat çırpıyor can kafesimde
serçelerle öptüm seni düşlerinin ince yerinden. 

Serkan Engin 

 
Toplam blog
: 39
: 659
Kayıt tarihi
: 04.03.11
 
 

Şiirli Köyün Delisi: Serkan Engin 29 Eylül 1975'te İzmit’te doğdu. Deniz Lisesi’nden mezun ol..