Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
Edebiyat
 

Serçeleşen Aşk

Bilene bilene devinen aşk yalazı sözcüklerin şakısın

Kız tadında duygu göndersin isterdim iki göz penceren

Güvenemedim Serçeleşen aşka, postmodern iklime..!

İlk göz ağrım Portakal Çiçeği kokulu olsun

İçsel tellerine su versin isterdim Akdeniz meltemi

Güvenemedim yanaklarını yalayıp geçen rüzgâra..!

Yanaktan yanağa seken öpücük damlası değsin

Yaksın isterdim Nusaybin gözlerin

Güvenemedim delicoş kana..!

Dizelere sığmayan sözcükler senin için ayaklansın

Çatlatsın isterdim düş taşı Kolyen imgelerini

Güvenemedim aynalara..! Oryantalist kültüre…

Alımlı çalımlı, betik betik aşk dokusun

Düşsün isterdim kalp kapıları

Güvenemedim Mor bulutun yağmuruna..?

O da ıslatır sevdaları..!

Gelincikler gülsün..,

Bülbüller sevsin isterdim..,

Güvenemedim kelebeklere..?

Kelebekler de öper..!

 
Toplam blog
: 172
: 425
Kayıt tarihi
: 15.07.09
 
 

Ali Akdemir, Adana tarihinin en büyük sel felaketini yaşadığı 21. 02. 1948 tarihinde doğdu. Edebi..