Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '10

 
Kategori
Magazin
 

Serdar Ortaç soruyor, "Haiti mi, Hakkari mi?"

Serdar Ortaç soruyor, "Haiti mi, Hakkari mi?"
 

Ne estek ol, ne de köstek...


Ey! Serdar Ortaç...
Sen hiç üşüdün mü, sen hiç aç açık kaldın mı?
Senin hiç canın acıdı mı?

Sen çaresizliğin ne olduğunu bilir misin?
- Ne kadarını?

Sen Serdar Ortaç:
Din, dil ve ırk ayrımı gözetmeksizin karşılıksız yapılmasını bütün dinlerin teşvik edip yapanı övdüğü 'yardım'ın ne olduğunu biliyor musun?
Veya sen 'yardım' denince ne anlıyorsun?

''Haiti mi, Hakkari mi... Ben bu yardım işini anlamıyorum. Abuk subuk yerlere yardım etme hevesi başladı. Banane Haiti'den, kendi insanım teneke çatının altında ölüyor. Açlıktan ağzı kokuyor. Adam Haiti'ye yardım ediyor.'' demişsin.

Kendini ve üslubunu bir hayli zorlamışsın...

Yardım gönülden gelir, gönüle geçer.
Zorlamayla olmaz...
Bana inanmıyorsan, muhteşem dinimizdeki zekat, fitre ve kurbanın gayesini araştır.
Öğretisini ve hedefini de öğren...
- Var mısın iddiaya?
Sana mutlaka "yardım; ahlaki bir olgunluk göstergesidir" diyen çıkacaktır.

Bir yerlere mesaj verme çabanı anladık da, 'bence' konuyu yanlış seçmişsin...
Şimdi ister Haiti ol, ister Hakkari ol...

Ama ol.

İkisine de ne estek ol, ne de köstek ol.

- Bu kadarlık olma...
Severiz seni, bilirsin.

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..