Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Serde Dinmez Sızısı Aşka Derin Özlemin

Serde Dinmez Sızısı Aşka Derin Özlemin
 

_______________________________________________________________________________________________________


 

 

Hapsettim hayalini ruha vuran gölgene.
Öptüm, okşadım sen kokan ellerimle.
Bir mahzun teselli, aşk ağlayan içime.
Bakışlarındı sarılan sana feda ömrüme.

Tek yıldızıydın oysa, sen grisi gecelerin.
Issızlığıydın anın, acı yaşları yüreğimin.
Serde dinmez sızısı aşka derin özlemin,
Kıyamam ki silmeye bedelini kaderin.

Hadi koş dedi mavi patikaları ruhumun.
Hiç ben olmadım ki içinde o huzurun.
Yoktu bir anlamı sensizlikte gururun.
Fani cilvesi işte yüzünde gül-i nurun.

Rüzgârı hasretin usulca gönlü okşayan.
Sanma bitap yüreğimdi hüznü kucaklayan.
O senrenk baharlar ki yokluğunda sararan.
Hiç dilemedim inan, renksizliği tanrıdan.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..