Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '13

 
Kategori
Futbol
 

Şerefli 110 Yıla her daim Beşiktaş..

Şerefli 110 Yıla her daim Beşiktaş..
 

Ben babam'a aşıktım küçükken babam annem'den çok Beşiktaş'a aşıktı... Hafta sonları bir tatil günü vardı onunla zaman geçireceğimiz bazen Beşiktaş sevdasına onu bile geçiremezdik çalıştığı fabrikada arkadaşlarıyla bir grupları vardı hafta sonu kalkıp Manisa'dan maça giderlerdi. Hiç unutmam günlüğü bile vardı babamın Metin'in Feyyaz'ın gollerini okurdum hep o günlükte nasıl orta yaptıklarını nasıl attıklarını kaçıncı dk attıkları bile vardı...

Daha kendimi bilmezken Beşiktaş'ı biliyordum daha futbol bile bilmiyorken Beşiktaş'ı öğrenmiştim daha hiç aşk nedir bilmezken ben Beşiktaş aşkını öğrenmiştim babamdan..

Zamanla büyüdüm babamla beraber maçları izler oldum stadın kokusunu aldım içime çektim zaten aşık olduğum Beşiktaş'a her seferinde daha da çok aşık oldum... Okula başlamıştım üst üste şampiyon olduğumuz yıllardı ilk Beşiktaş İdda'mı 92 yılında yapmıştım yenicez oğlum sizi parçalıycaz edasıyla o zaman'dan Beşiktaş'ın asi ruhunu almıştım.. Sonra büyüdüm ilk önce kendimi öğrendim sonra futbolu öğrendim sonra aşkı öğrendim Beşiktaş ruhunu hepsini öğrendim şimdi geriye dönüp baktığımda zaten bana aşkı da öğreten kendimi de öğreten futbolu'da taraftarlığı'da öğreten Beşiktaş'mış gördüm ... Şimdi ben 26 yaşındayım Beşiktaşım 110 yaşında nice 110 yıllara BEŞİKTAŞIM...
 
 

 
Toplam blog
: 21
: 408
Kayıt tarihi
: 07.07.12
 
 

Kendi hayat meşgalisini veren azcık yazan azcık gezen yurdum insanı... https://twitter.com/ar..