Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Yeşim Varol İlişki ve Evlilik Danışmanı

http://blog.milliyet.com.tr/duruyasam

16 Kasım '11

 
Kategori
Magazin
 

Seren'in Gülben'e faydaları

Uzun zamandır üstümüzde dolanan bulutların arasında, Seren ve Gülben  atışması fıkra gibi. İyi geldi doğrusu, güldüm biraz.

 Gülben de sonunda dayanamayıp cevap verdi. Oysa yıllardır, Seren’in durup durup kendini Gülben üzerinden hatırlatmasına alışmıştık. “Hımm, evet bir de Seren vardı” dedirtiyordu arada bir. Derken Gülben’in de boş anına gelmiş olacak, dayanamayıp cevap verdi.

Yıllardır aynı terane, hiç anlamam. Ben bile, ki gözüme sokulmadığı sürece çok haberim olmuyor kim nerede ne yapmış, ezbere biliyorum söyleyeceklerini. “Gülben benim yardımcımdı, benim elbiselerimi giyerdi, sahneye onu ben çıkarttım.”

Eeee?

İyi  de kardeşim, insan kendini bu kadar mı baltalar? Bu kadar mı aciz duruma düşürür?

Tamam, bir zamanlar sen assolisttin, o senin yardımcındı. Anladık. Peki ya şimdi?

Senin şarkı söylettiğin Gülben’in kaç tane albümü var? Yılda kaç kişiye konser veriyor?

Ya sen?

Senin eleştirdiğin Gülben’i Türkiye’de kaç kişi tanıyor?

Ya seni?

Senin  bir zamanlar elbiselerini verdiğin Gülben, şimdi  kazandığı paralarla okul yaptırıyor.

Ya sen?

Senin,  giyinmeyi bilmiyordu diye aşağıladığın Gülben şimdi giyimiyle moda yaratıyor.

Ya sen?

Gülben’i, programına konuk olmuşluğumun dışında,tanımam. Özel bir hayranlığım da yok kendisine. Herkes kadar izler ve dinlerim. Gülben’i daha çok Seren’in anlattıklarından biliyor, onun uyarılarıyla gözlemliyorum.

“Vay be” diyorum. “ Kadın, bir zamanlar  birilerinin  yanında dolaşıyormuş. Onun giysilerini giyiyormuş. Ama helal olsun. Nereden nereye, hayat işte.  Boynuz kulağı geçermiş. Seren hala aynı yerde ama Gülben  çok çalışmış demek, tırmanmış merdivenleri” diyorum.

Özel hayatıyla ilgili  duyduklarım mı? Bana ne. Ben Gülben’in arkadaşı, yakını değilim ki.  Onu onlar düşünsün. Ben sanatçı olarak performansına bakarım sadece. Gelişim göstermesi oldukça iyi puan gözümde.

Seren mi?  Hırsı takıntı olmuş, yazık.  Keşke bunlarla uğraşacağına çalışsa da kendini geliştirse o da.

 Ağzımızdan çıkanlara dikkat etmek gerek değil mi?

Bence Gülben, Seren’e aylık maaş ödemeli.  İmajını parlatacak daha iyi bir danışman bulabilir mi bilmiyorum.

Sevgiler 

 
Toplam blog
: 171
: 2282
Kayıt tarihi
: 13.05.09
 
 

Davranış Bilimleri Uzmanı, İlişki ve Evlilik Danışmanı, Kurumsal Eğitmen ve Danışman Kitapları; U..