Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Serenat

SERANAT

Kapının önünden geçerken seni,
Dün akşam balkonda gördüm güzelim.
Seyrettim uzaktan dalgın çehreni,
Diyemedim sana, parkta gezelim.

Öyle dalmıştın ki çok uzaklara,
Bozmak istemedim, hayâllerini.
Hiç de gerek yok bu ayrılıklara,
Kalbimde ayırdım senin yerini.

Sen mayısta açan bir gül gibisin,
Aşkıma renk katan, en güzel çiçek.
Rayihan gezdiğin her yere sinsin,
Hayatım seninle güzelleşecek.

Bir mehtap oldun sen gecelerime,
Gözlerinde tattım mutlulukları.
Bir gülüşün yetti hüzünlerime,
Unuttum seninle tüm acıları.

Kapının önünden geçerken seni,
Dün akşam balkonda gördüm güzelim.
Seyrettim uzaktan, dalgın çehreni,
Diyemedim sana, gel de gezelim.

Fahri ERSAVAŞ

 
Toplam blog
: 108
: 564
Kayıt tarihi
: 27.04.09
 
 

1920'de Geyve'de doğmuşum. İlkokulu Geyve'de, ortayı Bursa'da, yüksek okulu da Ankara Erkek Tenik Yü..