Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '13

 
Kategori
TV Programları
 

Serenay Sarıkaya- Çağatay Ulusoy/ Medceriz ile seyirciye göz kırptı!

Serenay Sarıkaya- Çağatay Ulusoy/  Medceriz ile seyirciye göz kırptı!
 

Evet; sezon geri sayımı başladı, nefesler tutulmuş, takat kalmamış parmaklarla klavyenin üzerinde tıklamalar yapıldı, 6 Ağustos’ta yayına girecek tanıtım filmi için sabırsız kalp çarpıntıları ile ekrana bağlanıldı ve sonunda Medcezir’i izlemek için hazırdık artık!

Müzik : Toygar Işıklı

Çağatay Ulusoy : Yaman

 Serenay Sarıkaya : Mira

Can Gürzap : Asım Şekip Kaya (Aşk)

Barış Falay : Selim

Mine Tugay : Ender

Murat Aygen : Faruk

Şebnem Dönmez : Sude (Asude)

Taner Ölmez : Mert

Hazar Ergüçlü : Eylül

Metin Akdülger : Orkun (Orkunç)

Yine tüm bilgileri bize Ece Yörenç’den canlı canlı, dumanı üstünde öğrendik.

Medcezir Slogan olarak; ‘’O Gün Sakin Hayatımıza Bir Bomba Düştü ve O Günden Sonra Hiçbir şey Eskisi Gibi Olmadı’’yı seçti. Ama açık söylemek isterim ki bu fragman da bana bomba gibi düştü. Evet, beğendim fragmanı ama ne vardı biliyor musunuz? Biraz İntikam kokusu biraz da Aşk-ı Memnu… Yani öykü çoktan çözüldü, hatta aynı tarzda dizilerin ekrandaki gösteri yürüyüşüne döndü demeliyim. Dolayısı ile de beyin hücrelerime bomba gibi düştü.

Tabi gene diziyi izlemeden ilk etki ile yazıyorum bu satırları. Ama inanın sadece tvden değil medyada gezen fragmanı izledim hem de deli gibi üst üste… Sonuç değişmedi! Bence beklemek gerekiyor ilk seyirden sonra umarım fikrim değişmiş olur. Aksi durumda bu neye benzer biliyor musunuz? Akşamdan kalan balığı soğuk yemek gibi bir tat bırakır akıllarda. Tabi bu kadar başarılı projeye imza atan bir ekip bunu da kotaracaktır.

Dikkatimi çeken şeylerden biri de şu meşhur fotoğraflar oldu. Acaba bilerek mi A.F.K tarzı kompozisyonlar ile fotoğraflar çekildi? Neyse bunun da bir sebebi vardır sanırım. Akıllıca bir açıklama ile de basına duyurulur sanırım.

Şimdi biraz Çağatay Ulusoy hayranlarını kızdırayım! Twitter'da  #kıymetlimizcagatayulusoy hashtag ile atılan Tweetler sonucuÇağatay Ulusoy TT oldu. İnsanlar sabahın 4 lerine kadar # yapıp keyif paylaştı benim mi gözümden kaçtı, yoksa Çağatay Ulusoy hayranlarına bir teşekkür bile etmedi mi? Umarım ben kaçırmışımdır, çünkü 44 binden fazla hayranının kilitlenerek kontrol ettiği hesaba ben de sayısız kere girip kontrol ettim. Biraz daha sosyal olursa, (sosyal derken sevenleri ile) bu sevgi Çağatay Ulusoy’un tahtının garantisi olur. Hesabı ben yönetmiyorum derse de yönetenlerin kulağına küpe olur inşallah! Yoksa Çağatay Ulusoy’un hayranlarının kalbi her seferinde, bir daha hatta bir kez daha kırılır.

Şimdi bir de Serenay Sarıkaya cephesine bakalım! Senenay Sarıkaya hayranlarının yaptığı #SerenaySarıkayaNefestir için Çağatay Ulusoy gibi davranmadı. Gerçek bir kariyer yönetimi yaptığını ya da yaptırdığını kanıtlayarak sevenlerinin gözüne girdi. 

#SerenaySarıkayaNefestir TT si için sevginiz ilginiz için teşekkürler, tek isteğim ne olur kimseyi incitmeyin...  diyen Serenay Sarıkaya ayrıca bir de barış ve sükunet çağrısı ile de diğer fanlarında gönlünü aldı.

Şimdi de şu Serenay Sarıkaya ve Hazal Kaya fanlarının sosyal medya kavgasına gelelim! Tek suçlu Çağatay Ulusoy’dur. Yanlış okumadınız ÇU’dur. Çünkü bu kadar güzel yüzlü olunca ağzı olan konuşup, sosyal medyada girişecek, hatta küfür-kıyamet edecek. Serenay Sarıkaya’nın sevilmemesinden ya da çirkin olduğundan değil adam güzel, ne yapalım? Üstelik unutmamak lazım ki Serenay Sarıkaya taçlı bir güzeldir. Bence, Serenay Sarıkaya fanları bundan alınıp kırılmasın derim. Hollywood’tan transfer olsa yanındaki kadın gene de Çağatay Ulusoy bebek yüzü ile onu gölgede bırakacaktı. Biraz bakış açısını değiştirmek sosyal medyada sulh sağlanması anlamına gelecek. Ayrıca Hazal Kaya fanları Femir ve A.F.K gibi adları ile gerçektende Çağatay Ulusoy’un dizisi olan Medcezir’i izleyecek ve destek olmayı da istiyorlar. Çünkü başarılı olmasını, imajına dokunan kötü haberlerin bertaraf olmasını canı gönülden diliyorlar.

Şu notu düşmeden de geçemeyeceğim A.Ş.K ve Medcezir eleştirilerimi aynı gün içerisinde yayına aldırma kararım var. Yoksa hayranlar küsüyor ve ben de küslükleri hiç sevmem.

Zenginlik içerisine, fakirhaneden düşen bomba olarak gelen Çağatay Ulusoy bakalım Serenay Sarıkaya ile ne aşk yaşayacak. İyi tasarlanmış bir proje gözü ile bakıyorum. Ama gözüm o ilk günde, nasıl bir esinti ile ekranımızda salınacağını merakla bekliyorum.

Hayatta merakla bekleyenlerimizin olması dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb 
 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..