Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '15

 
Kategori
Magazin
 

Serenay Sarıkaya'nın 'Adımın Çağatay'la geçmesi beni üzüyor' lafı ona yakışmadı!

Serenay Sarıkaya'nın 'Adımın Çağatay'la geçmesi beni üzüyor' lafı ona yakışmadı!
 

Bildiğiniz gibi bu yılki 42.Altın Kelebek ödülleri geçtiğimiz 29 Kasım akşamı sahiplerini buldu. Bu yıl dizilerin En İyi Erkek ve Kadın Oyuncu ödülünü Medcezir dizisinin iki baş rol oyuncusu Çağatay Ulusoy ve Serenay Sarıkaya aldı. İki sezon ekranlara gelen Medcezir, sevilen bir dizi olduğunu baş rol oyuncularının başarısı ile gösterdi. Aslında bir sezon daha devam edebilirdi. bu ayrı bir konu.

Ben konuyu şuraya getireceğim. Önceki gün HT Magazin yazarı Esin Övet'in bir yazısını okudum. Aşağıda aynen aktarıyorum.

"SERENAY'IN ÜZÜNTÜSÜ ÇOK GEREKSİZ"

Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni’ne eski sevgililer Çağatay Ulusoy ile Serenay Sarıkaya’nın karşılaşması damgasını vurdu. Serenay, “Adımın Çağatay’la geçmesi beni üzüyor” diyerek dert yandı.

E.Ö.: Serenay yine olduğu gibi samimi, içten bir konuşma yapmış. Üstelik bir önceki nesil “Eski sevgilim orada, kulisten girer kulisten çıkarım” derken Serenay’ın bu tavrı harika. Bence ablaları da Serenay’ı örnek almalı.

O.B.: Ayrılan çiftlerin genel sorunu bu galiba. Biri yoluna devam ediyor, diğeri “Onunla anılmak beni üzüyor” diyor. Bence rahat olsun Çağatay denince akla Serenay gelmiyor.

R.B.: Rahatsız olmasına gerek yok. Belli ki Kerem Bürsin’le ilişkisini gölgelemek istemediği için böyle söylüyor.

B.İ.: Kameraların karşısında Çağatay’a seslenerek şirinlik yapması, arkadaşlık göstermesi ne kadar sempatikse Çağatay yanında yokken onunla anılmaktan üzüntü duyduğunu açıklaması o kadar gereksiz geldi.

2_114306406565d52031e6d3

Yazı aynen böyle. Ben de kırmızı halıda konuşmalarını seyrettim. Çağatay ağabeyim dediği Kenan İmirzalıoğlu ile ayaküstü konuşurken, Serenay Sarıkaya geliyor. Çağatay'a selam verip sarılıyor. Çağatay da Serenay'ı basın mensupları ile baş başa bırakarak oradan ayrılıyor. Sarıkaya, magazincilerle konuşmasının sonunda; Çağatay'ı kastederek, "Onunla anılmak beni üzüyor" lafını ben de taktım. Bu konuda bir kaç laf etmek istedim. Serenay Sarıkaya'yı Medcezir'deki üstün performansı ile severek izlemiş ve beğenmişimdir. Ama Çağatay'a bu lafı söylemek hiç yakışmadı. Sen ki onunla iki sezon 77 bölümde birlikte oynamışsın, dizide Yaman - Mira olarak dizi aşkı yaşamışsın. Dizi dışında Çağatay'ı sevmiş, ama yalan-yanlış sevgili olarak da adınız bir arada anılmış. Onun sayesinde dizideki oyunculuğunuzdan ününe ün katmışsın, onunla anılmak seni üzmemeli, gurur duymalısın. Ki Çağatay Ulusoy, son derece terbiyesi, seviyeli, beyefendi bir insan. Serenay Sarıkaya hakkında basında tek bir kötü lafını ben duymadım. Serenay Sarıkaya sevenleri beni yanlış anlamasın. Ben sadece Çağatay'a söylediğini pek etik bulmadım. Şayet Serenay Sarıkaya, şu anda birlikte olduğu yeni sevgilisi Kerem Bursin alınmasın diye söylediyse o başka...

Ben kısaca bu konuyu açmak istedim. Her iki oyuncumuz Medcezir'deki performansları ile dizi sektöründe bir çığır açıp, genç-ihtiyar herkesten takdir topladılar ve izleyicilerin oyları ile Altın Kelebek Ödülünü bileklerinin hakkı ile aldılar. Her ikisini tekrar tebrik eder, bundan sonraki başarıları ile bu ödülü defalarca almalarını dilerim.

Burada twitter'da okuduğum bir twit dikkatimi çekti. O da şöyle demiş; "En iyi erkek oyuncu" ödülünü İlker Kaleli yerine Çağatay Ulusoy'a vermek biraz şov olmuş. Arada 10 gömlek fark var."

İlker Kaleli'ye hiç bir lafım yok ama, 10 gömlek fark var diyerek çok abartmış, Çağatay Ulusoy'a saygısızlık yapmış. Bu ödüller Hürriyet okurlarının oyları ile verildi. Unutmayın! Şov falan değil.

CVAKY3QWoAA5tBR

Kim ne derse desin Çağatay Ulusoy, başarılarının karşılığını ödüllendirilerek alıyor. 

CU1qrXCWcAIjP5f

Ulusoy, şu günlerde 25 Aralık'ta sinemalarda gösterime girecek DELİBAL sinema filminin gala gecesine hazırlanıyor. Tahmin ediyorum ki, bu filmden de ödüller gelecektir.

 

Saygılar ve sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: blog.milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..