Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

Sereserpe

Sereserpe
 

..............................................şimdi çıkartmışsın yüreğini ha vurmuşsun yere, ha saklamışsın; ak babaların eli deymesin diye mahşere.................................


 


0.

yüreğimde yer çok daha
acını bırak ve git
gidebildiğin kadar uzağa..
geri dönme ihtimalin çok güzel ama
çıkarken
kapıyı kapatma ..


I.
arı bir dil kullanıyorum diye şiirlerde
beni seviyorlardı
oysa ben eşek arısıydım
iğnemi batıracak yer arıyordum;
gül tenli kelimelerde...

 

II.
yara sayma makinesi
ağıt imha makası arasında
durdukça kayboluyorum
ben üç kuruşluk yaralarımı sıfırlarımda
bu yara ve ağıt kıyımında
çok enkaz çıkacak
iki ayıp kutusuna herşey sığardı ya
cızlavetin* kutusu yok
şimdi bütün bu göz yaşları nereye sığacak...

 

III.
yüreksiz insanların dünyasında
taşıdığın yüreğin ederi kaç para
bozuk düzen.. bozuk insan
içimizde biriken hep yara...

şimdi çıkartmışsın
yüreğini ha vurmuşsun yere
ha saklamışsın;
ak babaların eli deymesin diye
mahşere..

saklamak var ya
maskeli baloda ağlamak bi yerde
ön planda
gülümseyen vandeta
hemen ardında gözyaşın
tuz tadında
tam dilinin ucunda bi yerde
hani biri asılıp maskene öpse
her şey çırılçıplak ortada..

lafı uzatmayalım bu saatte
saklama diyorum yani yüreğini
en güzel çıplaklık bu evrende
hünersiz göstermek un ufak kalbini
bi sigara yakarız sonra
güneşin alnında,
sere serpe...

sonra...
sonra yeni bir hayale başlarız
sen dalarsın uzaklara
ben eririm sana..

 

IV.
acılar, siz ve yokluk
gecenin karanlığında
hepiniz et, kemik, vücut
ammada çoksunuz
nasılda kayboluyorsunuz
sabah uyanınca
geride kalan eskimiş bi çocukluk
ellerimde incitilmiş bi düş
acı.. somut.. ve hepiniz..
ammada yoksunuz


sayko
 

 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..