Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '08

 
Kategori
Anılar
 

Sergim ve Ara Güler

TEV İnanç Türkeş Özel Lisesi Fotoğrafçılık Kulübünü bir yıllık çalışmaları sonrasında Yıl Sonu Sergisi açıldı. Oh ne ala memleket... Sergiyi en iyi yapacağız diye uykusuz kaldık ama bitirdik sonunda.

Aaa ama ben ondan bahsetmeyeceğim şimdi, büyük ustamız Ara Güler'in sergimiz hakkındaki muhteşem (!) gözlemlerinden bahsedeceğim...

Sert de olabilirim biraz, neyse aman çok kişi okumayacak nasıl olsa..
Ben 17 yaşındayım ve bu benim fotoğrafçılıkta ilk senem. İlk sergim, ilk heyecanım.. 42 fotoğraftan 9u benim, en çok fotoğrafı olan kişi benim.. Düşüncelerim haklı olarak "Amanın da Ara Güler gelecek, Coşkun Aral gelecek.. Neler diyecekler ne yorumlar yapacaklar şimdi of of of" şeklindeydi. Ama gel gelelim Ara Güler sergideki fotoğraflarımıza şöyle bir bakmadı bile.. Koca sergiyi belki sadece yarım dakikada gezdi ve çıktı!

Coşkun Aral ıstama saygım sonsuz, sağolsun ilgilendi fotoğraflarımızla beni de sordu tebrik etti.. Ama işte ah Ara Usta..

Şimdi bu neden kaynaklanıyor Ustamın 78 yaşında olmasından mı, herkesi aşağılık görmesinden mi, dijital fotoğrafçılığa saygı duymamasından mı.. Nedir yani biri açıklasın bana...

Ve bir de sözü var ki güne damgasını vurdu. "Fotoğraf çekmek sanat değildir, sanat o fotoğrafla oynamakır (fotoşop falan) ki zaten sanat da yalandır, sahtedir.. Sanat hiçbir şeydir"

Bravo Ara usta! Bravo! Ben en saf heyecanımla seni bekleyeyim günlerce.. Senin için o kadar hazırlanayım.. Sen beni hayata bağlayan şeyin sahteliğinden bahset..
Daha nice güzel konuklarla beraber olup Ara Güler'in bu kırgınlığını telafi etmek dileğiyle..

 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..