Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '15

 
Kategori
Siyaset
 

Seri “hain üreten” birer fabrika mı beyinlerimiz?

Seri “hain üreten” birer fabrika mı beyinlerimiz?
 

Seri “hain üreten” birer fabrika mı beyinlerimiz?


Ömr-ü hayatı “kavga” ve “savaşlarla” geçmiş bir milletiz.

Asırlarca savaşmış ve bazen yenmiş bazen yenilmiş; devletler kurmuş, devletler yıkmış bir soyuz biz.

Kurduğumuz 16 devletle gururlanan; aynı zamanda yıkmış olduğumuz aynı 16 devleti de umumiyetle hesaba katmayan, yanlışlarımızdan ders çıkarmayan bir millet.

Düşmanından çok, düşmanının oyununa gelerek; kardeşi ile bıkmadan usanmadan savaşan, yorulan ve yorgunluktan güçsüz kudretsiz düşen bir millet.

Hainliği, kendisi gibi düşünmeyen kardeşine kolayca yakıştıran; sonra da ürettiği bu sözde hainle, düşmanla bir ömür harp eden ve bu sebeple her seferinde gerçek düşman karşısında zayıf düşen geride kalan bir millet.

Yani “içinde haini bol bir milletiz” biz.

Bazen, yanılıyor da, kendimize haksızlık mı ediyorum acaba, diyorum ben…

Sonra düşünüyorum, en azından Türkiye’nin kurulduğu tarihe dek. Ötesine gitmiyorum bile.

Ve ilk olarak, Osmanlı padişahı Vahdettin’in bana “hain” olarak anlatıldığını hatırlıyorum okul sıralarında.

Sonra, başka birileri, bunun üzerine “Hain olan Vahdettin değil Atatürk’tür.” diyorlar bana.

Ben ise şaşkınlık ve üzüntü ile bakıyorum çocukça bana bunları söyleyenlerin gözlerinin içine.

Söylediklerimiz, bir şakaydı deseler istiyorum, tüm ruhumla. Ama ne fayda, iki taraf da ısrarla tekrar ediyor iddialarını; biri “Vahdettin haindi.” diğeri “M.Kemal haindi.” diyerek.

Vahdettin, İngilizlere sattı Osmanlı’yı diyorlar büyük bir hazla sanki; diğerleri ise Atatürk Gayrı Müslimlerin işbirlikçisiydi, alafranga yaşamı İslam beldesine soktu diyor içtenlikle.

Tüm üzüntümle görüyorum ki; ne Vahdettin’le ne M.Kemal ile son buluyor; bu ülkede hainlik iddia ve suçlamaları.

Birilerine göre Adnan MENDERES hain oluveriyor sonra. Sonra birilerine göre İsmet İNÖNÜ…

Ya TÜRKEŞ, ya ECEVİT… ya DEMİREL ya ÖZAL… ya ÇİLLER ve ya Mesut YILMAZ… Kuşkunuz olmasın, hepsi de hain, bir diğerine yada diğerlerine göre yani.

21.yüzyıla geldiğimiz bu dönemde “E bitsin artık bu hain muhabbeti.” derken tam da; günümüz hainleri ilan ve ifşa ediliyor yine, kendisi gibi düşünmeyen liderler ve taraftarlarınca… ABD - İsrail ajanlığı, işbirlikçiliği iddiaları havalarda uçuşuyor karşılıklı olarak yine fütursuzca… Ve tıpkı yıllardır hiç değişmediği gibi.

Ve ben ister istemez sorguluyorum “haini bol memleketimin” bu anormal halini; kendime hatta izninizle sizlere de yönelttiğim suallerimle:

Gerçekten en münbit topraklarında, adeta buğday, mısır gibi hain yetiştiren bir yer mi ülkemiz?

Yoksa, seri “hain üreten” birer fabrika mı beyinlerimiz? 

 
Toplam blog
: 10
: 3832
Kayıt tarihi
: 17.06.15
 
 

1971 İzmir doğumlu olup; siyaset, tarih, bilişim, eğitim ve kişisel gelişim alanlarına ilgi duyma..