Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '08

 
Kategori
Haber
 

Şeriat kanunları

Şeriat kanunları
 

Aile (!) babası


86 eşinden 170 çocuk sahibi olan Nijerya'lı Muhammet Ebubekir Bello, Nijer'de 2000 yılından beri şeriat kuralları uygulandığı için ya idamı göze alacak ya da 82 eşinden boşanarak 4 eşli kalacak..

Eski bir din adamı olan Ebubekir, Kuran' da 4 eşten fazla evlenmenin yasak ve günah olmadığını belirtiyor.

84 yaşında ve 86 eşli Ebubekir Bello, İngiliz BBC televizyonuna verdiği röportajda; " 10 eşi olan bir bir adam, kalpten ölür " Benim gücüm Allahtan geliyor. Ben 86 eşimle baş edebiliyorum " demiş..

Adamın her türlü gücü var demekki. 170 çocuk + 86 eş + Ebubekir = 257 kişilik bir çekirdek (!) aile.

Nijerya'lı zat'ı muhterem 257 kişiye bakabiliyor, onlara sevgi ilgi gösterebiliyor karınlarını doyurabiliyorsa kime ne?..

Bu adam, bu olağanüstü gücüyle iyiki bizim ülkemizde dünyaya gelmemiş.

Bizim ülkede ancak 1 eşe ve 3 çocuğa (!) göre işliyor kanunlar..

Zenginin "malı" züğürdün çenesini yorarmış. Biz kendimizi yormayalım, " ya idam ya boşanma "

kararını bekleyelim..

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..