Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '21

 
Kategori
Güncel
 

Şeridine Sığmayan Araba Kullan

Şeridine Sığmayan Araba Kullanmasın

 

Yazılarımda çokça trafik hatalarından bahsettiğim için okullarımı sıkıyor muyum diye düşünmeden edemedim.

 

 Sonra bir daha analiz ettim. Bahsettiğim trafik hatalarını benim okurlarımın da yaşadığını ve bunun dile getirmesi gerektiğine karar verdim.Eğer bölünmüş olmayan bir yolda seyrediyorsanız kendi şeridinden gitmeyen birçok araçla karşılaşacaksınız. Kendi yaşadıklarım üzerinden örnekler vereceğim. Birkaç gün önce 5 km uzaklıkta bir yere varıp gelecektim. Keskin bir dönemeç vardı. O dönemece girdim karşımdan biri benim şeritten uçup gelmekte. Biraz daha ileri varınca birisi düz yolda benim şeritten geliyor. Kendisine hızlı hızlı selektör yapınca elini açıp ne var… “Biraz daha öyle gelirsen kaza var.”

 

On dört Temmuzda aşı için ilçeye gidiyordum. Çok dik bir rampayı çıkmaya başladığımızda önümdeki aracı geçmem gerekti. Sinyalimi verip geçmeye başladım. Aniden önüme doğru yolu ortaladı. Şarampole yuvarlanmakla onun arabası arasında kaldım. Sert bir fren ile geriledim. Tekrar arkasından yaklaştığımda yolun tamamının kedinin olduğunu zannettiğini fark ettim. Yol vermiyor. Biraz kendi şeridine giderse çoğunlukla ortalayıp gitmekteydi. Kazanın eşiğinden dönünce korkudan yüreğim ağzıma geldi. Uzuun bir korna basmak sureti ile yol alabildim.

 

Şimdi birde kamyon şoförlerine gelelim. Benim bulunduğum yerde yolun birçok yeri dar. Bir kamyon ile karşılaşınca kamyon yolun kenar çizgilerinden içten giderse benim yoldan çıkıp beklemem gerekiyor. Kamyona yada ağır vasıtalara yol vereceğimiz zamanlar olur. Yüklü yokuş yukarı çıkıyor ve yol daralıyorsa orada yol vermeliyiz. Düz yolda yol daralıyor kamyon hiç hızını kesmeden senin şeridi ihlal ederek geliyorsa bu bir cinayettir.

 

 

Arabayı kendi şeridine sığdıramayanlar araba kullanmasın

 

 
Toplam blog
: 48
: 160
Kayıt tarihi
: 13.12.12
 
 

İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi mezunuyum. SDÜ Fenbilimleri · Yenilenebilir Enerji Teknolojileri ..