Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Şerifoğlu'yam

Şerifoğlu'yam
 

ŞERİFOĞLU'YAM


Şerifoğlu'yam, kanım durulmaz,
 
Elim çabuktur, kalem yorulmaz,
 
Nazım narıma gemler vurulmaz,
 
Şerifoğlu'yam, kanım durulmaz.
 
*
 
Şerifoğlu'yam, dinle sen beni,
 
Gönlüm sıcaktır, değil zemheri.
 
Dünyaya geldim, o günden beri,
 
Şerifoğlu'yam, kanım durulmaz.
 
*
 
Şerifoğlu'yam, yaram kapanmaz,
 
Hu'dam yakındır, ahım alınmaz,
 
O yar olmazsa sesim duyulmaz,
 
Şerifoğlu'yam, kanım durulmaz.
 
*
 
Şerifoğlu'yam, karşı konulmaz,
 
Seller gibiyem setle durulmaz,
 
Hoş sohbetimle bana doyulmaz,
 
Şerifoğlu'yam, kanım durulmaz.
 
*
 
Şerifoğlu'yam, şehram var benim,
 
Yanıma yaren Behram var benim,
 
Hasım olana, kahrım var benim,
 
Şerifoğlu'yam, kanım durulmaz.
 
 
Harun AYHAN
 
30 Ocak 2014
 
Toplam blog
: 2
: 74
Kayıt tarihi
: 12.03.15
 
 

1973 yılında Van'da doğdu. Van Ticaret Meslek   Lisesi, Trakya Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Mes..