Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '12

 
Kategori
Müzik
 

Sertab Erener dinlemek...

Sertab Erener dinlemek...
 

Bir Sertab şarkısı dinle, sonra da otur ruhundaki değişimi gözle. Gözlemlerini bana rapor etmeyi de unutma! Olur mu canım


Genelde hem hareketli, hem duygusal bulduğum yabancı şarkılar dinlemeyi seven ben, Türk Pop Müziği dinlerken, en çok da Sertab Erener şarkıları seçiyorum kendime. Şarkı dinlerken aradıklarımı en çok kendisinde bulduğum için belki de...

Sertab'ın şarkıları, büyülü bir iksir gibi gelir hem ruhuma hem de yüreğime... Genelde sakinlaşmek, kafa dinlemek, bir şeyleri hatırlamak ya da unutmak için şarkı dinleyen ben, aradığım her duygu ve ruh durumunu buluyorum kolyca onun söylediği şarkıların sözleri ve melodilerinde...

Bana en güzel gelen yanı da Sertab'ın, her şarkısını taaaa yüreğinin derinliklerinden, etiyle, kemiğiyle söylemesi... Ya da en azından bana öyle gelir söyledikleri...

Sanki sokakta karşılaşsam, " Aaaa! N'aber yaa? N'aber, Nasılsın Cemcim? " diyecekmiş gibi samimi,  sıcak ve doğal geliyor davranışları da şarkıları da ayrıca bana...

İnsan, en çok da kendine en yakın bulduklarının şarkılarını dinler heralde tarifsiz keyifler içinde...

Bir de, hep insanın içini aydınlatan bir rahatlığı, pozitif bir enerjisi var sertab'ın; yüzünde, gözlerinde, yüreğinde... Belki de sırf bu yüzden bu kadar keyif alıyorumdur şarkılarından ben de...

Bence sertab, çok hırslı, işine de çok saygılı biri ayrıca... Şimdi nereden mi biliyorum bunları? Şimdilik bir merhabam yok ama kendisiyle; yaptıklarından, izlediklerimden edindiğim izlenimim böyle...

" Eeee! Madem Sertab Erener hayranısın. Söyle bakalım en çok hangi şarkısını seversin? " diye n'olur sormayın şimdi bana... Çünkü ne şarkı adı, ne de şarkı sözleri kalır aklımda... Tek bildiğim, Sertab'ın söylediği şarkıların ruhuma çok iyi geldiği...

Ee, müzik de, en çok ruha iyi gelsin diye dinlenmez mi? Severek dinlediğimiz şarkılar, ruhumuzdaki en derin, en unutulmaz acıları dindirmez mi? Böyle anlarımda, en çok da Sertab'ı dinlerken bulurum ben kendimi...

Hadi açın da, bir Sertap şarkısı da siz dinleyin şimdi de... Belki, ne demek istediğim, çok daha kolay anlaşılır böylece...

Not: Yazıda kullanılan görsel www.dijitalize.net adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..