Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '20

 
Kategori
Deneme
 

Ses Üst Daireden Fazla Gelir

Altınızdaki dairede oturanlar daha az gürültü yapıyor değildir; ya da üstekiler fazla.

Aynı gürültü/ses üsten gelirse daha çok.

Mesafe aynı; alttaki daireden bana, benden üsteki daireye.

Daireyi de boş verin, ses yukarıdan aşağıya daha kuvvetli geliyor.

Yer çekimi sesin/gürültünün kuvvetini mi artırıyor yoksa diye aklıma gelmiyor değil.

Aşağıdan yukarıya doğru gelen seste havanın baskısı da olabilir.

Ses yukarıya doğru az çıkıyor ama aşağı doğru çok.

Ben altımızdaki dairenin sesini gürültüsünü hiç duymuyorum ama üste kedi miyavlasa…

Belki bana öyle geldi, belki yanılıyorum. Fizik uzmanları bunun cevabını verecektir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..