Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '14

 
Kategori
Seçim
 

Ses videosu erken seçim kararı aldırabilir mi?

Vatandaşın kafası çok karışık..

Karmakarışık..

Şu Tarkanın pardon baba oğul videosunu bi aydınlatın lütfen ya!..

Essahtan mı, değil mi bilelim gardaş.!

Ne olduğunu öğrenek de ona göre işimizi bileğ.!

Öncelikle şunun altını çizmek isterim ki, ister İslami kural gereği deyin ister Ateist düşüncenin doğrularından biridir deyin ne derseniz deyin, bi kere olmamış yaşanmamış veya gerçekleşmemiş bir olayı olmuş yaşanmış veya gerçekleşmiş gibi değerlendirip bir insana iftirada bulunmak (inançlılara göre) günah, (Ateistlere göre) ahlaksızlık namussuzluk karaktersizliktir..

Bu tanımlamayı yaptıktan sonra söz konusu ses videosunu kamuoyuna duyuran kişi bu işin birinci derecede sorumlu kişi olduğunu düşünuyorum, 

Dolayisi ile videonun gerçekliği bağlamında noterden tastiki mi gerekir yoksa teknik analiz raporu mu gerekir, her ne gerekiyorsa kamuoyuna sunulması gerekir.

Karşı tarafın video ile ilgili kabüllenmeme söylemleri de yeterli değildir bana göre. Zira aynı şekilde ses videosunun kendisine ait olmadığını resmi kurumlarca teknik rapor ile tastiki gerekmektedir.

Söz konusu suçlama küçümsenecek bir suçlama veya bir eylem değildir..

Eğer ülkeyi, iktidarı ve muhalefeti ile evcilik oynayan çocuklar gibi yönetmiyorlarsa, toplumu yakından ilgilendiren bu ağır suçlama konusunu çözmeleri gerekir.

Valla ben Ahmedi Mehmedi bilmem.

Beni yönetebilecek insanlar, adaleti hukuku vicdan ve namus duygularını bilmek zorundadır.

Bilemeyenler beni yönetemez. Yönetmeye çalışanları da tanımam. değer vermem.

Vatandaş sizleri çekmek zorunda değildir. 

Eğer bu videonun muhatapları bu çok önemli meseleyi çözüme kavuşturma yoluna gitmezlerse iki lider de görevlerinden istifa etmelidir.

Bu video ne Tarkanın 'şıkıdım' videosu ne de Ankaralı Turgutun 'hayatımı tespih yaptım' şarkı videosudur..

Liderler eğer bu işi çözemeyeceklerse derhal erken seçime gidilmelidir diye düşünuyorum.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..