Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '14

     
    Kategori
    Deneme
     

    Ses

    Bir adamı sevdiğinizde nasıl seversiniz? Nasıl bir bakışla onu alt ettiğinizi düşünürsünüz? Ben sevdiğim adamı alt edemedim. Çünkü Hiç bakamadım gözlerine. Bir sesten ibaretti sözcükleri. Belki bir kelimeden ya da bir şiirden. Ben hiç okuyamadım aklından geçenleri. 

    Ben onu en nefret ettiğim yerden sevdim. Ne zaman ki kötü sözcükler sarfetsem aklamaya çalışırdı kendini, ne zaman ki sevdim desem döndü arkasını gitti. Her gidişi bir baş ağrısıydı. Bütün gün yataktan çıkamaz hale gelirdim. Yine o günlerden birindeyim. 

    Ben bir daha hiç aşık olamadım zaten. Hayal de kuramadım.Yalnızca sesine aşık olunan birini nasıl hayal edebilirsiniz ki zaten. Evet bugün cumartesi ve ben yine sevdiğim adamla karşılaşmadım.

     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 25
    Kayıt tarihi
    : 25.10.14
     
     

    Kelimelere her baktığımda yazma isteğimi atamıyorum içimden. Hatay'da yaşıyorum. ..