Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

sufi-su /Emel Yeşilkayalı

http://blog.milliyet.com.tr/sufi-su

03 Mart '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sesime kulak verin

Sesime kulak verin
 

Kerem Görsev-Allan Harris, Back Again Konserleri


İzmir’de, TOBAV (Devlet Tiyatrosu Opera ve Bale Sanatçıları Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı) tarafından hazırlanan ‘Sesime Kulak Verin' Projesi, 13.07.2009 tarihinde uygulanmaya başladı.

Projeyle, İzmir'de yaşayan risk altındaki çocuk ve gençlerden, müzik alanında yetenekli 70 gence, 9 ay boyunca, yetenekli oldukları ilgili sanatsal alanlarda eğitim verilerek, sanatsal eğitime erişim ve katılım alanında fırsat eşitliği sağlayarak; bu çocuk ve gençlerden sanatsal meslek edinmeye uygun bulunanlara, yetenek sınavı ile öğrenci alan konservatuar ve güzel sanatlar liseleri gibi müzik okullarında öğrenim görmeleri için teknik altyapı sağlamak hedeflenmiştir.

Proje, İl Sosyal Hizmetler Müdürlüğü, Ege Çağdaş Eğitim Vakfı ve Sokak Çocuklarını Koruma Derneği İzmir Şubesi, Çocuklar Geleceğimizdir Derneği ortaklığıyla yürütülmektedir. Projenin başlangıcında, İzmir İl Sosyal Hizmetler Müdürlüğü'ne bağlı kuruluşlardan hizmet alan çocuklardan, EÇEV (Ege Çağdaş Eğitim Vakfı) eğitim merkezlerinden, Çocuklar Geleceğimizdir Derneği'nden (sokakta yaşayan, çalışan çocuklara yönelik çalışmalar yapan bir dernek), risk altındaki ilköğretim okullarından, liselerden müziğe yeteneği ve ilgisi olanlar, TOBAV Opera sanatçıları tarafından seçmelere tabii tutulmuş, elemelere katılmışlardır. Eğitimler 09.11.2009 tarihi itibariyle başlatılmıştır.

Proje kapsamında 09 Mart 2010 Salı günü saat 20.30’da, Atatürk Kültür Merkezi Yunus Emre Salonu’nda Kerem Görsev ile dünyanın en iyi caz vokalistlerinden Allan Harris’in 2007 yılında Newyork’ta kaydettikleri Back Again adlı CD konseri yer alacak. Bu CD’nin konsepti ise, 1950-1960 yıllarının en sevilen popüler olmuş caz şarkıları, Brodway Müzikalleri ve dönemin film müziklerinden oluşuyor. İkiliye kontrabasda Kağan Yıldız, davulda Ferit Odman eşlik edecek. Konser içeriğinde, “Sesime Kulak Verin” projesi içinde eğitim alan çocukların da bulunduğu mini bir konser yer alacak.

İlgi duyanlar yalnızca nefis bir konser izlemekle kalmayacak aynı zamanda TOBAV’ın müziğe ilgi duyan ve yetenekli olan dezavantajlı çocuklar için geliştirerek uygulamaya başladığı “Sesime Kulak Verin” projesine de destek vermiş olacaklar. Sevgiyle kalınız…

 
Toplam blog
: 76
: 1567
Kayıt tarihi
: 28.03.09
 
 

Merhaba, ben sufi-su. Sosyal hizmet uzmanıyım. Yıllarca korunmaya muhtaç çocuk çocuklar, koruyucu..