Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '18

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Sesimi Duyan Var mı

Sesimi Duyan Var mı
 

Salih Arıkan


Sesimi duyan var mı sözcüğünü nereden hatırlıyoruz. 17 Ağustos depreminden.

Bazen ben de sesimi kimsenin duymadığını hissediyorum. Örneğin ben kapı dediğimde karşımdaki pencereden bahsediyorsa. Bir yaya geçidinde beklerken biri kolunuzdan izinsiz asılıyorsa zorla sizi sarı çizgiye yerleştirmeye çalışıyorlarsa kendilerine göre sağa sola diyorlarsa ve ben yürüyünce de yanlış gidiyorsun diyorlarsa her gün önünden geçtiğim esnaf beni tanıyor yine de sivri uçlu el arabasını motorları koyuyorsa ve ben geçerken elime ayağıma bedenimin farklı yerlerine çarpıyor ve canım acıyınca kızıp laf söylüyor ve aksi kör olarak nitelendiriliyorsa birçok yaşatılan sorunu defalarca yazmamıza ve bilmelerine rağmen bu rağmen sözünü de sevmiyorum.

Kimse bir şeyler yapmıyorsa ve kimsenin umurunda değilse sesimi duyan yok gibi sanki ben rüyadayım hani bir tehlike olur. Kaçmak ister ve kaçamazsınız konuşmak ister konuşamazsınız onun gibi bir şey sesimi duyan var mı sanki ben deprem olmuş ve bir duvarın altında kalmışım. Çırpınıyorum konuşuyorum ama sesimi kimse duymuyor. Can çekişen bir depremzede gibiyim. Sesimi duyan var mı?

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..